Меню сайту
Форма входу
Головна » Файли » Мої файли

Шкільне методичне об'єднання суспільно-гуманітарного циклу
15.06.2012, 17:08

Перевірила: заст. директора                             Затверджую: директор школи

               Г.М. Волинець                                                         В.М.Прекрасна           

 

 

 

План роботи

 

 

 

 


методичного обєднання

суспільно-гуманітарного циклу

 

     

 

 

 

Червонокутська СЗШ № 2

. району

Черкаської області

 

 

 

 

Керівник – Нечитайло Г.С.

Секретар – Співак О.О.

Вступ

 

 

 

 

 


Велика мета освіти – це не знання, а дія.

Г.Спенсер

Методичне об’єднання вчителів суспільно-гуманітарного циклу Червонокутської СЗШ №2 у 2010-2011 н.р. працювало над таким проблемним питанням: « Вивчення і впровадження в практику роботи інноваційних і комп’ютерних технологій».

До складу методичного обєднання входить 5 вчителі. Всі вчителі працюють за своїм фахом. Нечитайло Г.С., Колайчук В.М, Ромащук М.С. та Співак О.О. мають категорії «Спеціаліст 1 кваліфікаційної категорії». Мамалига А.І.- категорію «Спеціаліст» і навчається на 6 курсі заочної форми навчання в Черкаському університеті.

У 2010-2011 навчальному році курсову перепідготовку проходив учитель музики Ромащук М.С. при Черкаському ОІПОПП. За результатами чергової атестації  йому встановлено категорію «Спеціаліст 1 категорії».

Аналіз роботи методичного об’єднання свідчить, що за минулий навчальний рік підвищився науково-теоретичний та методичний рівень викладання навчальних предметів, посилилась увага до виховної та розвивальної функцій навчання, до пошуку його ефективних форм та методів. Інтерес – один з інструментів, який націлює учнів до більш глибокого вивчення предмету. Тому вчителі свою роботу будували таким чином, щоб урок був перш за все цікавим,  щоб учні не тільки одержували знання, практичні вміння і навички, а і вчилися мислити, співпереживати, розмірковувати, логічно мислити і всі ці вміння застосовувати у повсякденному житті.

У своїй роботі вчителі впроваджували досвід передових вчителів району, області, здійснювали індивідуальний підхід до учнів, працювали над методикою проведення нестандартних уроків, по мірі можливостей  проводили такі уроки; урізноманітнювали форми та методи, що сприяють розвиткові навчальних навичок, творчої активності школярів.

У 2010 – 2011 н.р. вчителями, членами нашого методичного об’єднання,було проведено  4 практичних семінари, відвідано відкриті  уроки з  української мови, англійської мови, світової літератури та історії, на яких використовувалися інноваційні технології.

Члени методичного обєднання проводять позакласну роботу з учнями, готують їх до участі у конкурсах та олімпіадах.

Однак  поряд з позитивними результатами в роботі методичного обєднання є ряд недоліків:

-         недостатньо велася індивідуальна робота  із слабо встигаючими та обдарованими дітьми;

-         низький рівень вивчення та провадження передового педагогічного досвіду;

-         низький рівень забезпечення учнів на районні олімпіади;

-         немає значних змін у забезпеченні навчально-виховного процесу необхідними наочними посібниками та ТЗН;

-         мало проводилось уроків із використанням компютера.

Аналіз роботи методичного обєднання дає підстави зробити висновок, що завдання, які випливають із науково-методичної проблеми обєднання, в основному виконані. Враховуючи нові завдання шкільної освіти в Україні і виходячи із вищесказаного, методичне об’єднання вчителів суспільно-гуманітарного циклу і надалі працюватиме над вирішенням проблеми «Вивчення і впровадження в практику роботи інноваційних та комп*ютерних технологій». Ця проблема тісно повязана з питаннями, над якими працює районне методобєднання. Реалізуючи проблемне питання, члени методичного обєднання будуть:

-вивчати і впроваджувати в практику своєї роботи сучасні педагогічні технології;

- вивчати та  аналізувати навчальні плани, програми, підручники, методичні розробки, інструкції, рекомендації до змісту, форм і методів проведення уроку, позакласної та позашкільної роботи;

- розвивати учня як особистість через поєднання завдань навчання і виховання;

- розширювати розумовий кругозір учнів та їх загальну культуру;

- розвивати логічне мислення та звязне мовлення учнів;

- виготовляти наочні посібники, дидактичний роздатковий матеріал, брати участь у цифрових технологіях та педагогічних виставках;

-більше уваги приділяти роботі з обдарованими дітьми, індивідуальній роботі зі слабо встигаючими учнями;

- роботу факультативів та курсів за вибором проводити на більш високому рівні;

- проводити різноманітну позакласну та позашкільну роботу з метою розширення кругозору учнів, підвищення їх інтересу до вивчення предметів.

 

Категорія: Мої файли | Додав: VeilaKut
Переглядів: 1009 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 49
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
МіністерствоОсвіти
Педпреса