Перевірила:
заст. директора
Затверджую: директор школи
Г.М. Волинець
В.М.Прекрасна
методичного
об’єднання
суспільно-гуманітарного
циклу
|
Червонокутська СЗШ № 2
. району
Черкаської області
Керівник – Нечитайло Г.С.
Секретар – Співак О.О.
Велика мета освіти – це не знання, а дія.
Г.Спенсер
Методичне об’єднання вчителів суспільно-гуманітарного циклу Червонокутської
СЗШ №2 у 2010-2011 н.р. працювало над таким проблемним питанням: « Вивчення і
впровадження в практику роботи інноваційних і комп’ютерних технологій».
До складу методичного об’єднання входить 5 вчителі. Всі вчителі працюють за своїм фахом. Нечитайло
Г.С., Колайчук В.М, Ромащук М.С. та Співак О.О. мають категорії «Спеціаліст 1
кваліфікаційної категорії». Мамалига А.І.- категорію «Спеціаліст» і навчається
на 6 курсі заочної форми навчання в Черкаському університеті.
У 2010-2011 навчальному році курсову перепідготовку проходив учитель музики
Ромащук М.С. при Черкаському ОІПОПП. За результатами чергової атестації йому встановлено категорію «Спеціаліст 1
категорії».
Аналіз роботи методичного об’єднання свідчить, що за минулий навчальний рік
підвищився науково-теоретичний та методичний рівень викладання навчальних
предметів, посилилась увага до виховної та розвивальної функцій навчання, до
пошуку його ефективних форм та методів. Інтерес – один з інструментів, який
націлює учнів до більш глибокого вивчення предмету. Тому вчителі свою роботу
будували таким чином, щоб урок був перш за все цікавим, щоб учні не тільки одержували знання,
практичні вміння і навички, а і вчилися мислити, співпереживати,
розмірковувати, логічно мислити і всі ці вміння застосовувати у повсякденному
житті.
У своїй роботі вчителі впроваджували досвід передових вчителів району,
області, здійснювали індивідуальний підхід до учнів, працювали над методикою
проведення нестандартних уроків, по мірі можливостей проводили такі уроки; урізноманітнювали форми
та методи, що сприяють розвиткові навчальних навичок, творчої активності
школярів.
У 2010 – 2011 н.р. вчителями, членами нашого методичного об’єднання,було
проведено 4 практичних семінари,
відвідано відкриті уроки з української мови, англійської мови, світової
літератури та історії, на яких використовувалися інноваційні технології.
Члени методичного об’єднання проводять позакласну роботу з учнями, готують їх до участі у
конкурсах та олімпіадах.
Однак поряд з позитивними результатами
в роботі методичного об’єднання є ряд недоліків:
-
недостатньо
велася індивідуальна робота із слабо
встигаючими та обдарованими дітьми;
-
низький рівень
вивчення та провадження передового педагогічного досвіду;
-
низький
рівень забезпечення учнів на районні олімпіади;
-
немає
значних змін у забезпеченні навчально-виховного процесу необхідними наочними
посібниками та ТЗН;
-
мало
проводилось уроків із використанням комп’ютера.
Аналіз роботи методичного об’єднання дає підстави зробити висновок, що завдання, які випливають із
науково-методичної проблеми об’єднання, в основному виконані. Враховуючи нові завдання шкільної освіти в
Україні і виходячи із вищесказаного, методичне об’єднання вчителів
суспільно-гуманітарного циклу і надалі працюватиме над вирішенням проблеми
«Вивчення і впровадження в практику роботи інноваційних та комп*ютерних
технологій». Ця проблема тісно пов’язана з питаннями, над якими працює
районне методоб’єднання. Реалізуючи проблемне питання, члени методичного об’єднання будуть:
-вивчати і впроваджувати в практику своєї роботи сучасні педагогічні
технології;
- вивчати та аналізувати навчальні
плани, програми, підручники, методичні розробки, інструкції, рекомендації до
змісту, форм і методів проведення уроку, позакласної та позашкільної роботи;
- розвивати учня як особистість через поєднання завдань навчання і
виховання;
- розширювати розумовий кругозір учнів та їх загальну культуру;
- розвивати логічне мислення та зв’язне мовлення учнів;
- виготовляти наочні посібники, дидактичний роздатковий матеріал, брати
участь у цифрових технологіях та педагогічних виставках;
-більше уваги приділяти роботі з обдарованими дітьми, індивідуальній роботі
зі слабо встигаючими учнями;
- роботу факультативів та курсів за вибором проводити на більш високому
рівні;
- проводити різноманітну позакласну та позашкільну роботу з метою
розширення кругозору учнів, підвищення їх інтересу до вивчення предметів.
|